Paas activiteit op 1ste Paasdag!

Zondag 31 Maart ,1e paasdag ,organiseerde onze activiteiten commissie een paasactiviteit voor zowel de jeugd als de volwassenen.

Om 14:00 uur werd gestart  voor de jeugd met het zoeken van de verstopte paaseieren en diverse spelletjes.
Ook was het mogelijk om je kunsten op de springkussens te laten zien.
Over ons hoofdveld huppelde een echte paashaas en Nec mascotte Bikkel bezocht  nog onze accomodatie om gezellig met de kinderen een balletje te trappen of op de foto te gaan.
En alle kinderen werden naast de gevonden paaseieren verwend met een lekkere chocolade paashaas en een prijsje voor de kinderen die de speciale eieren vonden.

Voor onze volwassenen was inmiddels ook onze discotheek aan en kon er een lekker drankje genuttigd worden in onze clubhuis.

Het werd een zeer geslaagde dag.
Mede door de inzet van onze activiteitencommissie en de ondersteuning van onze vrijwilligers.

Allemaal heel erg bedankt.

Onze fotograaf Jurre van As legde alles vast op foto.

Enkele foto's volgens hieronder :
Alles is te zien op onze facebook pagina S.V. Nijmegen